Merhaba arkadaşlar, Bu günkü yazımın konusu Tumblr bloglarından  Blogger blog'larımıza nasıl backlink alınır konusu olucaktır.
Tumblr blog'dan blooger backlink nasıl alınır

Öncelikle Tumblr nedir?

Tumblr amerikan yapımı :)) blog, ile sosyal medya karışımı (Facebook, Twitter, vb.) gibi sitelerin ortayı bulmuş hali. Yeni nesil gençlik Tumblr bloglarında zamanı geçiriyor. Tumblr blogların da popüler olan gif ve resimlerin hatta film repliklerini payalaşa bililiyorlar.
Tumblr'da paylaşılan bir resimi diğer kişiler görür beğene bilir hatta re-blog dediğimiz kendi bloglarına aktarma olayını yapa bilirler. Aynı zamanda takipçi kasma olayı da var. Mesela postu yüksek blogların poslarını beğenerek orada çıkan bloğunuzdan sizi takibe ala bilirler ve eklediğiniz gif veya yazıyı re-blog yapa bilirler.

Gelelim Tumblr'dan Blogger'a backlink kazanma yollarına...

Blogger'da paylaştığınız bir yazınızın fotoğraf veya link'ini alarak Tumblr blogunuza kopyalarsanız siteniz doğal olarak backlink almış olur. Bunu daha da öteye getire bilmek tamamen sizin elinizde. Gönderdiğiniz linkleri re-blog yapan yada beğenen kişiler farkında olmadan sizin bloglarınıza backlink sağlar. Mesela ben bir gif paylaşıyorum gif'e kendi bloğumun yani http://googlebloggero.blogspot.com/ url sini ekleyerek Tumblr bloğumda paylaşımlarda bulunarak doğal yoldan hem kelime bazında da yükseliş sağlıyorum hemde backlink kazanmış oluyorum.

Tumblr takipçim olmadan bunları başara bilirmiyim kim beyenir nereden backlink alırım?

En önemli husus bu arkadaşlar takipçi takipçiniz olmadan backlink olayına girmeyin postlarınız bir iki beğeniyle kalır benim şuan 100 üzeri takipçim mevcut 10- 12 beğeni ve 3-4 re-blog'la şuan idare edebiliyorum. Şu anki sonuçlar ile bile alexa da düşüş yaşıyorum. Tumblr bloglarının Blogger'a etkisi gerçekten çok büyükmüş kendim bizzat denemiş bulunuyorum. 2 önce öğrendiğim Tumblr bloglarını amman bundan ne olur diyerek boş vermiştim taa ki 15 gün öncesine kadar. Ünlü yabancı haber siteleri Tumblr bloglarında inleme yaparak birçok backlink ve alexa'da düşüş sağlıyor.

Vereceğim Post'tan re-blog'layan ve begenen kişiler birbirini takip edebilirler...
Post Link

Tumblr backling nasıl alınır?

3 yorum:

 
Top