O farklı biri dediğimizde anlamını biliyormuyuz. Neden farklı ne yaptı da farklı oldu? Hım...

Günümüzde insanlar bazılarımız için farklı kelimesini çok kullanmakta. Kullanırken bile neyin farklı olduğunu bilmemektedirler. Genelde insanlar için kullanılan farklı kelimesi iyi anlama geliyor. Geçen günlerde iş yerinden bir kız arkadaşımla konuşurken erkek arkadaşından bahsetti. Erkek arkadaşını anlatırken el hareketleri ve tavırları onu öle bir psikolojiye soktu ki kendimi tutmadım ve güldüm...
Farklı olmak nedir

Daha sonra nedenen gülüyor sun diye bir soru? Soruya soruyla cevap vererek farklı kelimesi nedir dedim? Anlatma ya başladı..

İşte farklı iyi bir insan bana farklı anlamlı sözler söylüyor, bana gülüşü bile farklı blaa blaa işte.. He he sensin dedim içimden. Durdu durdu neden bana böle bir soru sordun dedi merak etim herkez birbiri için farklı diyor her insan iyi olabilir ama her insan iyi diye farklı olmuyor dedim. Farklı dediğin insan sana göre farklı bana göre iyi biri de olabilir sana farklı gelir bana gelmez farklılık neresinde bu çocuğun yahu dedimm... Uçuyor mu? Deniz altında oksiyensiz mi yaşıyor, duvardan duvara geçe biliyor mu? Yada ender rastlanan bir yeteneği ilizyoner mi nedir dedim? Yoo matbada çalışıyor dedi..
O an matbacı olasım geldi demeki arkadaşlar matbaa da çalışan arkadaşlar farklı oluyormuş. :))

Farklı dediğimiz insanlar her insanın yapamıcanı yapan yada nadir yapan meslekler yada yetenekleri olan kişilerdir.

Misal vermek gerekirse ''Ulu Önder Atatürk'' bizlere bu vatan'da rahat yaşamamız için ülkemizin menfati için, savaş stratejisi ile tüm dünya liderlerinin beyenisini  ve saygısını kazanmış farklı bir insan olarak adlandıra biliriz. (Kendi düşüncem)

Mesela insanlar farklı sözler yazarak duyulmamış bestelenmemiş şarkı yada kitap yazarak fark yaratanlar arasına girebilir. Efendime söyliyim bir bilim adamı keşvedilmemiş bir buluş yaparak kendini farklı bir insan rolünde kabul edilebilir.

Bizim kızın erkek arkadaşı en son kendisine farklı aşk sözleri yazmış onları istedim vermedi verseydi onuda yazıcaktım. Siz benim yazdıklarıma kulak asmayın farklı bir insan olcaksanız matbaa cı olun (mesleği küçümsemiyorum yanlış anlaşılmasın lütfen)

Farklı insan olmak.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top