Bu gün ki yazımızın konusu blogger ile para nasıl kazanılır? Bloğum nasıl ziyaretçi çeker? Nasıl hedef kitleye ulaşırım konularına yer vermek istiyorum...

İlk olarak Blogger kullanıcılarının bir an önce hedef kitleye ve para kazanma konusunda neden bu kadar aceleci olduklarını anlamış değilim. Ücretsiz bir platform da ücret kazanmak için biraz çaba harcamanız gerekmiyor mu?

Genelde gün boyu internet ortamında bir çok bloğu izliyorum ve takip ediyorum. Neler yaptıklarına konulara ve özgünlüğe hitap edişlerine kadar bir çok istatislik tutuyorum kendimce. Bir arkadaş 2007 yılında gezilerini anlatmış 30 adet makale ile sonlandırmış 2010 yılında neden?

Yazmak zor geliyorsa yazmayın takip ve taktir edin. Hemen herkes oturduğu yerden çaba göstermeden para kazanalım sevdasına girmiş. Bizim insanlarımız çok aceleci oldukları için hedefe ve sonuca gidemiyorlar.
Blogger da hedef kitleye nasıl ulaşılır

Bloğumuza ziyaretçi çekme'nin bir çok yolu vardır...

Öncelikli olarak bloğumuzu sevmemiz ona bir çiçek gibi davranmamız ve her gün suyunu ve güneşten yararlanmasını sağlamamız gerekiyor. İnsanların menfatine yararlı bilgiler paylaşıyoruz neden bizi ziyaret etmiyorlar diyor gibisiniz. Aynı şeyleri bende dedim yıllarca ama bilmediğim çok şeyler varmış meğer, öğrene öğrene bu günüme geldim çok şükür...

Sosyal medya dediğimiz bir olay var aslında bunları çok iyi yönetmemiz gerekiyor. Yazdığımız yazılar çok değerli ve zaman harcıyoruz. İnsanlar benim yazımı okusun diye özen gösteriyoruz. Yazdığınız yazıları sosyal medyada yayabildiğiniz kadar yayın arkadaşlarınızda rica edip paylaşımlarda bulunun(sadece yararlı bilgiler için).

 Blogger dan para kazanma olayı.

Blogger ile para kazanmak aslında zorlaştı. Neden zorlaştı ya gelirsek bir hesap açıyorsunuz 6 ay aktif olması gerekiyor blogger dan para kazanmak için. Aslında blogger çok iyi yaptı bu olayı çünkü web de bir sürü sahipsiz blog var ve tarihin tozlu sayfaları arasında kaybolmuş durumdalar ne acı üzülüyorum. Ben bloğumu Allah izin verdiği sürece terk etmiyeceğim benim çocuğum gibi oldu artık.

Blogger da para kazanmak için önce marka olma yolunda ilerleyin. İnsanlarımız sizi tanısın desinler aaa şu kişinin blogu çok iyi faydalı birşeyler paylaşıyor. Yani insanların aklında kalın ki google'nin de beğenisini kazanın.

Ücretsiz kurduğunuz blogla sadece doğal olarak para kazana bilirsiniz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top