Kişisel blog olarak kullana bileceginiz Blogger bayan kişisel temayı sunuyorum. Benim tarafımdan editlen'miş olmaktadır. 2016 yılının engüzel bayan  kişisel blogları arasına girmeye başarabilen bir türkçe tema olabilir.

Sky Style Blogger tema önizleme;

 Sky-Style Blogger turkce bayan kisisel tema

Blogger bayan kişisel tema özelikleri;

- Sky Style Responsive ve mobil uyumlu bir Blogger temadır. Test
- Seo ortalaması %70'dir
- Google test aracı validator. Test
- Mobil uyumlu hiç hata yoktur. Sonuç mükkemel. Test
- 3 Sütunlu Alan.
- Özel 404 hata sayfası(benim tarafımdan edit'lendi).
- Özel iletişim formu.
- E-mail takip formu özel.
- Instagram kodu.

Blogger Sky Style premium tema açıklama;

Sky Style bayan kişisel blog benim tarafımdan editlenmiş olarak satışa sunulmuştur. Sky Style temanın altındaki footer (credit) kaldırılmıştır. Temayı satın alıcak arkadaşların link'lei eklenerek verilecektir. Bayan yazarlar için kullanılacak bu tema makul bir fiyatta satışa sunuyorum.

Demo    Tema için yorum kutusuna Mail adresinizi bırakın...


2 yorum:

  1. temanın kodlarını alabilirmiyim? officialfatihuzun53@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. edocep2@gmail.com Adresine temayı atarmısınız

    YanıtlaSil

 
Top