Blog'lar için reklam gelirleri ne kadar önemli?

Yeni bir blog açtık ve daha Google bizi tanımıyor ne yapmamız gerekiyor bunlardan ve reklam alanlarını anlatmak istiyorum takipçilere. Öncelikle 50 ye yakın özgün makale girilmeli ve önce google amca tanımalı sitemizi sonra devamı gelir zaten. 50 makale girdikten sonra yavaş yavaş Backlink almalıyız ücretsiz alabilirsiniz illaki para vermenize gerek yok.

Daha sonra yazdımız yazılarımızı sosyal medya üzerinden hesaplar açarak tanıtmamız şart. Reklamın iyisi kötüsü olmaz durduğumuz yerde kimse bizi bulamaz. Blogger sayfaların da beyendiniz makaleye yorum yaparak da sitenizi tanıta bilirsiniz. Mesela ben Blogger la ilk tanıştığım'da hep blogları takip ederek yazıları ve yorumları takip edmiştim. Yorumlarda genellikle blog sahiplerini isinleri yazar o isimlere tıkladınız anda otomatik olarak sizi o siteye yönlendirir. Ardından o siteye giriş yaptığınızda girdiğiniz site istatistiklerinde sizin bloğunuzun ismi çıkar. Site sahibi merakla o siteye tıklar ve sizin sitenize gelir bu da etkili bir yoldur.

Gelelim asıl konumuza. Sitemdeki reklam alanları nasıl olmalı?

Öncelikli olarak Google Adsense Reklamlarına öncelik vermeyi ve bloğuma uzun vadede sitenin en üstünde bulunan 728x90 reklam alanı ve 120x600 reklam alanlarını Google Adsense ile doldurmayı planlıyorum. Buna ek olarak siteni sağ kısmında olacak olan reklam alanım olan 300x 250 reklam alanımı ise gelicek tekliflere bağlı olarak kararımı daha sonra vermeyi planlıyorum.

Blogger'lar için reklam alanları olucak mı?

Evet şimdi en önemli konu bu ben sitemde sadece Blogger severlerinde taktir edeceği bir reklam organizasyonu yapıtım 4 adet 125x125 reklam alanım var. Bu reklama alanlarını Blogger kulanan ve bloglarını geliştirmesine yardımcı olmaktan mutluluk duyduğum arkadaşlarımın hakkı olduğunu düşünmekteyim.
Bunu yapmamdaki amaç bir çok Blogger site kaderine terkedilip bir köşede duruyor. Blog larımızın daha iyi yerlere getirmek için bu alanların fiyat sabit aylık 10 TL olmalı.
Reklam hakkinda geniş bilgi

Sitemde tanıtım yazıları yayınlanır mı?
Son konumuz Makale yayınlamak. Evet arkadaşlar sitemin kategorilerine uygun makale yayınları yapmalıyım. Bunlardan bazılarını örnek vermek gerekirse; Kişisel blog, Saglık, Webmaster siteleri, vb siteler. Sitemde illegal hiçbir yayın bulunmamaktadır. Adult vb. sitelerden reklam ve tanıtım yazıları yayınlanmaz. Ek olarak tanıtım yazısı yazmıyorum. Kendi sitemin yazılarını zor yazıyorum zaten ama olsun severek yazıyorum bir başka sitenin yazılarını yazmaya zamanım yok.

Saygılar sevgiler...


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top