Hepimizin hayali bir blog kurmak başarıya taşımak vede gelir kazanmak. Oturdumuz yerden saatler boyunca yazı yazarak hedef kitlemizi geliştirmek ve gelir sağlamak olmuştur. Bu akşam ki konum benim 2 yıl önce başıma gelen bir olay. Bende ilk başlarda hevesle bir site yapıp hatta iyi yerlere getirip para kazanmak istemiştim. Amma velakin Google Adsense bir türlü onay vermiyordu. Sitenin kategorisi Canlı tv izlet'mek olduğu için telif hakı nedeniyle alamıyordum hesabı.

Bir akşam üye olduğum webmaster sitesinde gezinirken arkadaşı biri site + hesap satıyordu. Mesaj atım. Ücret nedir diye 30 dakika sonra dönüş yaptı siteyi övdü falan filan herneyse, dedim ücret 250 tl dedi. Bana sadece hesap lazım site senin olsun dedim yok dedi uğraşamıyorum vericem siteleri dedi konuşma bitti. Ertesi gün yine bana mesaj atmış bir sitem var elimde sana 100 tl ye veririm adına Adsense başvuru yapıp onaylandıktan sonra siteyi teslim ederim paramı ödersin dedi. Ben de tabi heycanlandım. Telefon numaralarımızı aldık birbirimizin ertesi gün beni aradı gözün aydın hesap onaylandı. Bende bir sevinç tabi ucuyorum oturduğum yerden para kazanıcam ya, şirketlerim var sanki o derece uçuştayım. Neyse pc başına geçtim parayı yolladım site+ Adsense hesap 100 tl verdik herşeyi üzerime geçirdim. Velasıl kelam Adsense hesaba bir bakalım dedim. Aaa oda ne Adsense Ülke olarak Umman gözüküyor. Hemen arkadaşı aradım, Yahu kardeşim biz Türkiye Cumhuriyetinde yaşıyoruz ne işimiz var Umman'da dedim.

Kardeşim sıkıntı olmaz 1 a geçsin değiştire biliyorsun dedi. Bende inandım ne biliyim Uman, Uganda, gibi ülkeler hemen onaylanıyormuş ama değişiklik yapamıyormuşsun. Sonradan uyandık işi. Nese 1 ay sonra aradım ilgili arkadaşı. Dedim hocam değişmedi hesap, nasıl olur hocam falan demeye başladı vereyim şifreyi bir hayır yap ben cahilim değiştiremedim sen bir el at dedim. Tamam dedi. 15 dakika sonra aradı hocam kusura bakma ben değiştiremedim. Ne olcak peki dedim? Vallahi param yok olsa geri ödiyim falan dedi, bende gerek yok kardeşim insanların sevinçleri kursağında bırakıyosun buna gerek yoktu. ben araştırdım internetten böle değişiklik olmuyormuş anladım dedim.

Neyseki arkadaşlar Allaha havale ettim giti.

Şimdi gelelim asıl konumuza; Adsense ülke değişikliği Olmuyor malesef Türkiye için. Zaten Adsense forumlarında yazıyor. Böle aç gözlü insanların hayallerinizi kırmasına engel olun önce araştırın sonra ödeme yapın üzülmeyin yani.

Biraz zaman geçtikten sonra bir azeri arkadaşım var. Banka hesabın varmı dedim var dedi iban varmı var dedi. Dolar hesabın varmı yok dedi :)) . Git dedim hesap aç, ne olıcak dedi görürüsün dedim. Neyse atı hesabı verdi bilgileri hesapta 187 dolar birikmiş. Neyse yoladık falan dedim hesabına bak kaçpara var. Baktı arkadaş oğlum sen hacker mı oldun bu para nerden geldi. Durumu anlatım dedi parayı sana göndereyim dedim bana 50 dolar yolla gerisi ananın ak sütü gibi helal olsun.

Yani arkadaşlar, Böle yanış açılmış hesaplarınız varsa yurt dışındaki arkadaşlarınızın hesabına göndere bilirsiniz. Almanya, Abd, Azerbaycan, Belçika, Hollanda, bu ülkelere değişiklik yapıyor Adsense.
Adsense ulke degistirme sorunu
Yazımı sonuna kadar okuyan arkadaşlarıma yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
İyi akşamlar...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top