Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Feedburner FeedFlare sorunundan bahsetmek istiyorum. Benim başımdan geçen olay Feedburner kurulumu yaparken FeedFlare Aktif edemedim. Feedburner forum sitesi ve yönlendirdiği Google blog sayfalarında hiçbir sonuç çıkaramadım. Aşağıda görüceğiniz resime mail adresim, blog adreslerimi yazarak  FeedFlare aktif etmeye çalıştım olmadı malesef.

FeedFlare
FeedFlare
Add New Flare yazan yere birşey eklemeden aktif edemiyoruz arakadaşlar. FeedFlare kurulumu daha önce böle değildi yukarıda Email This yazan kutucuğu işaretleyip kaydı tamamlıyorduk.Heralde yeni bir uygulama bende sorun verdi. Sizin bloglarınızda böyle bir sorun olduğu taktirde  bu uygulamayı deneyin. 2 günlük bir çabayla hemde çok basit bir şekilde FeedFlare aktif edebildim.

FeedFlare
Evet Ardadaşalar sorun Add New Flare yazan kutuya  sallamadan bir kaç harf yazıp aktif hale getire bilirsiniz... 

Feedburner FeedFlare sorunu 2016

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top