Bu gün Adsense pin'i gelmeyen arkadaşlar için kendi yaşadığım olayları anlatıyorum.

Öncelikle Adsense pin nedir?

Google'ın sizin adresinizi tespit amaçlı gönderdiği doğrulama kodu yani pin olarak geçiyor. Google sizi tanımlaması yani gerçek kişi mi değil mi diye kontrol ediyor. Bu olay Google Business içinde geçerlidir. Google Bussines'de ise haritaya sizin firmanızı eklemek için gönderilen pinde adresin doğru olup olmadığının kontrolünü yaparak adresi doğrulama kodu olmadan da sabit telefonla da ekleye biliyoruz.
 Adsense Pin

Adsense 1. pin ne zaman gelir?

TL hesaplarında adsense pin için 10 TL tutarına ulaştığınız andan 1saat sonrasına kadar Adsense pin isteğinde buluna biliyorsunuz.
Dolar hesaplarında ise 10 dolar olduktan sonra yukarıda belirtiğim gibi Adsense pin isteğinde bulunabilirsiniz.

Adsense pin isteme eşeğine geldim ne yapmalıyım?

İlk olarak adresinizi eksiksiz bir şekilde doldurmanızı tavsiye ederim. Daha sonra Postacı abimiz bu pinleri evimize kadar getirmiyor. Faturalar gibi apartmana bırakıyorlar. Defalarca dememe rağmen önemli bir evraktır lütfen kişilere yada ailelerine bırakın diyorum. Adsense evrağı taahhütname'li imzalı evrak olmadığı için kapıya bırakıyorlar. Bunun çözümüde var postacı abilerle iyi geçinin. Her zaman onlara muhtacız malesef bu konuda. Mahalleniz postacı'sına telefon numaranızı verin ufakta bir bahşiş ile ziliniz çalınır evrağınızı alırsınız. Ben bu şekilde yapıyorum Google Adsense yada Google Bussines için bu en güzel yöntemdir.

Adsense pin gelmedi ne yapmalıyım?

1. sefer istedim 15 gün geçti gelmedi, 2.kez istedim gelmedi hımm.
3. kez istedikten sonra yine gelmediyse Adsense pin ozaman sizin önünüze bir form geliyor. Formu doldurken sizden kimlik bilgisi istiyor. Ben öğreni kimliğ ve kimliğimin resmini çekip yolladım 5 dakika içinde onayladılar. Adsense pin gelmeyen arkadaşlar hiç sıkıntı yapmadasınlar er geç onaylanıyor. Kendi adınıza açmış olduğunuz Adsense hesabını doğrulamak için kimliğiniz yeterlidir.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top